Cum cumpăr

Cum plasați comanda

Site-ul cartiletimur.ro este un magazin online prin intermediul căruia se pot comanda produsele afișate. Comanda se face prin adăugarea produsului în coș și finalizarea comenzii se face prin completarea datelor personale solicitate la capitolul “Prelucrarea datelor personale”.

Dacă plasați o comandă în calitate de persoană juridică, va fi nevoie să completați atât datele dumneavoastră, cât și informațiile privind calitatea în care acționați (asociat, membru, administrator), denumire, sediu social, număr de înregistrare la Registrul Comerțului sau în Registrul Național ONG (după caz); CUI sau CIF, Banca și Contul entității juridice.

Când comandați produse în numele unei entități juridice pe care o reprezentați, declarați că aveți autoritatea de a acționa în numele acesteia. La acordul dat de dumneavoastră asupra acestor T&C vă obligă, din punct de vedere legal, respectiva entitate juridică.

Comanda prin site

Puteți plasa o comandă de produse urmând procesul de comandă de pe website. Pașii sunt următorii:

1. Adăugați produsul dorit în Coș, specificând numărul de exemplare.

2. În coșul de cumpărături verificați dacă numărul de produse corespunde solicitării și apăsați butonul de Finalizare a comenzii.

3. Completați datele solicitate și bifați opțiunea "Folosește adresa pentru livrare" dacă adresa completată este și cea de livrare și procedați mai departe cu butonul Înainte.

4. Dacă adresa de livrare diferă, nu bifați opțiunea de mai sus, ci apăsați butonul Înainte. În pasul următor, puteți completa adresa de livrare după care mergeți mai departe cu butonul Înainte.

5. Alegeți modalitatea de livrare (momentan avem disponibilă doar livrarea prin Dragon Star), iar dacă aveți instrucțiuni pentru livrare vă rugăm să completați aici.

6. Alegeți modalitatea de plată (ramburs sau transfer bancar). În cazul transferului bancar, vă vom livra produsele doar după ce contravaloarea lor a intrat în contul menționat.

7. Verificați totalul de plată în dreapta, în Coș (va conține costul produselor plus constul de livrare).

8. Plasați comanda prin apasarea butonului "Trimite comanda".

Confirmarea comenzii și încheierea contractului

După ce ați plasat o comandă pe website, vă vom trimite un e-mail de confirmare și de acceptare a comenzii, moment de la care va exista un contract între dumneavoastră și noi.

Contractul implică obligația dumneavoastră de a ne plăti produsele comandate. Vă încurajăm să păstrați e-mail-ul prin care vă acceptăm comanda și vă confirmăm încheierea contractului. Dacă nu încetează potrivit legii, contractul va dura până la livrarea și plata integrală a tuturor produselor comandate.

cartiletimur.ro ​​​​​poate refuza o comandă în urma unei notificări prealabile adresate clientului, fără a exista obligații între părți și fără ca clientul să poată pretinde daune pentru următoarele situații:

  • - invalidarea tranzacției de către bancă;
  • - date incomplete sau incorecte ale Clientului;
  • - activitatea Clientului afectează funcționarea site-ului cartiletimur.ro ​​​​​​;
  • - două livrări consecutive eșuate;
  • - alte motive obiective, de exemplu: situația în care clientul nu garantează că modul de plată este valid și că nu este obținut printr-o metoda frauduloasă sau există suspiciuni cu privire la modalitatea de plată.

 

Preț, livrare și plată 

Onorarea oricărei comenzi către noi e condiționată de disponibilitatea produselor comandate. Dacă un produs comandat este momentan indisponibil, vă vom anunța de îndată, de preferat înainte de acceptarea comenzii; iar dacă ne comunicați că nu doriți să așteptați până devine disponibil, vom face aranjamentele necesare pentru a vă restitui integral orice sumă încasată deja, în termen de 5 zile lucrătoare de când ne-ați comunicat decizia dumneavoastră.

cartiletimur.ro își rezerva dreptul de a modifica prețurile, fără avizarea clienților. Daca prețurile afișate la unele produse nu sunt actualizate în momentul în care clientul face o comandă la un astfel de produs, acesta va fi întotdeauna înștiințat înainte de procesarea comenzii în legătura cu prețul actualizat. Nici o comandă nu este trimisă către client daca prețurile afișate nu coincid cu prețurile la zi, fără acordul clientului. Vă vom restitui integral orice plată încasată deja, în cel mult 5 zile lucrătoare de când ne-ați comunicat că nu doriți produsul la prețul actualizat.

Metoda de livrare a produselor este prin colet. Coletele se trimit cu Dragon Star. 

Produsele sunt livrate în ambalaje care să asigure integritatea/rigiditatea pe timpul transportului, manipularea și depozitarea (polistiren, folie); Livrarea Produselor se va efectua în ambalaje care corespund standardelor de calitate și de bună utilizare.

Livrarea produselor comandate se face în următoarele termene estimate:

Pachetele se expediază în maxim 48 de ore, iar livrarea efectivă în 24-48 de ore în funcție de disponilitatea curierului și zona de livrare.

Livrarea va fi efectuată la adresa specificată la plasarea comenzii.

Deocamdată, livrăm doar în România.

Prețul livrării este de 12 lei pentru un pachet, iar la 4 cărți comandate beneficiați de livrare gratuită. Prețul livrării include ambalare, transportul și contravaloarea rambursului.

Nu ne asumăm răspunderea pentru pierderi ce pot apărea din cauza întârzierii livrării dacă acestea sunt cauzate de circumstanțe ce nu țin de noi sau în privința cărora nu am putut lua măsuri rezonabile pentru a pre-întâmpina întârzierea (cum ar fi lipsa disponibilității produselor în stocurile producătorilor, condiții de transport sau livrare, cazuri de forță majoră, cazuri fortuite, etc.

 

Plata

Clientul poate face plata pentru produse ramburs (plătește la primirea coletului) sau prin transfer bancar. 

În cazul în care, (1) orice sumă care ne este datorată nu este plătită sau (2) o dată plătită, ne este diminuată în mod nejustificat, ne rezervăm dreptul de a înceta contractul încheiat cu dumneavoastră, printr-o simplă notificare, pe care putem să v-o transmitem și prin e-mail.

 

Anularea comenzilor

Se pot anula doar comenzile care nu au fost expediate, trimițând un e-mail înainte de expedierea coletului sau apelând unul dintre numerele noastre de telefon. Orice sumă de bani achitată va fi restituită în contul din care s-a plătit.

 

Returnarea produselor

Dacă sunteți consumator (persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații), aveți dreptul de a vă răzgândi (fără a preciza motivele) în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor. 

Sunt exceptate de la retragere, potrivit legii, următoarele categorii de produse:
Ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații

În cazurile în care aveți dreptul să vă răzgândiți, retragerea din contract se va face în următoarele condiții care se completează cu celelalte prevederi legale obligatorii:

  • Perioada în care vă puteți retrage expiră după 14 zile calendaristice de când dumneavoastră sau o persoană desemnată de dumneavoastră (alta decât curierul) a(ți) intrat în posesia fizică a produselor. Dacă ați comandat printr-o singură comandă mai multe produse care vor fi livrate separat, termenul expiră după 14 zile calendaristice de când ați intrat în posesia fizică a ultimului produs.
  • Trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract. În acest sens, ne veți trimite o informare explicita prin e-mail - dar înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice. 

 

În urma cererii de returnare, vă vom rambursa orice sumă pe care ați plătit-o pentru produse. Vom face rambursarea fără întârzieri nejustificate în maximum 14 zile calendaristice de când ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract. Putem amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea dumneavoastră, conform căreia ați trimis produsele către noi (inclusiv toate produsele la ofertă livrate alături de produsele comandate de dumneavoastră, cu excepția materialelor și produselor promoționale livrate de noi în mod voluntar), luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Rambursăm banii prin virament în contul dumneavoastră bancar pe care ni-l furnizați și nu vom percepe comisioane.

Costurile de transport sunt responsabilitatea clientului

Produsele trebuie expediate în starea în care vi le-am livrat, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în maximum 14 zile calendaristice de când ne-ați comunicat în scris decizia de a vă retrage.

 

Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor – din cauza modului în care le-ați manipulat sau folosit (în alt mod decât pentru determinarea naturii, calității şi funcționării produselor), caz in care vom scădea contravaloarea diminuării produselor respective.

  

Cum returnați produsele

  • Trimiteți o cerere de retur produse prin email la adresa cartile.timur@gmail.com
  • Împachetați produsele cu atenție, în starea în care vi le-am livrat – preferabil, nu obligatoriu, în ambalajul original
  • Lipiți eticheta cu adresa noastră de retur
  • Când aveți coletul pregătit, sunați-ne sau scrieți-ne la adresa de email cartile.timur@gmail.com pentru a demara procesul de recuperare a produselor
  • Un angajat vă va suna sau vă va trimite un e-mail cu detalii despre sosirea curierului pentru preluarea coletului de la dumneavoastră. Vom furniza datele dumneavoastră de contact curierului, pentru a înlesni preluarea coletului
  • Dacă alegeți o altă metodă de returnare decât cea oferită de noi, folosiți servicii poștale care permit înregistrarea expedierii și păstrați dovada acesteia
  • Pentru oferte care includ produse gratuite (de exemplu „la un produs cumpărat primiți unul gratis”), trebuie să ne returnați și orice produse gratuite pe care noi vi le-am livrat (cu excepția materialelor sau produselor promoționale pe care vi le-am livrat voluntar alături de produsele comandate de dumneavoastră). 

 

Neridicarea coletelor

Obligația clientului este de a trece adresa corecta în comandă și de a prelua coletul expediat de către noi. În cazul în care un client nu preia coletul comandat din cauza unor împrejurări care nu ne pot fi imputate, ne rezervam dreptul de a nu mai trimite acelui client colete decât cu plata în avans. Nu ne asumăm răspunderea pentru situațiile în care coletul nu a putut fi predat pe motiv că adresa era greșită sau destinatarul nu și-a ridicat coletul. Dacă o sumă a fost plătita în avans, restituirea plății se poate face la cererea expresă și scrisă a clientului, însă va fi restituită doar suma rămasă după ce vor fi scăzute cheltuielile legate de întoarcerea coletului și de comisioanele bancare.